Wigitron? Re: Nove radio bez CD

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Listopad 23 18:16:50 CET 2010

Potkal jste se nekdo s radiem "znacky" Wigitron?

http://wigishop.cz/autoradio-wigitron-usb-sd-mmc-mp3-nejlevnejsi

narazil jsem na to pri hledani toho FM transmiteru - za ty prachy by to
snad i slo a nemel bych ten hroznej bazmek v autozasuvce v palubce

je mi jasne ze to bude za ty prachy cina jak vysita, ale nekdy dokazou
prekvapit

--
S pozdravem
Radek Vicek