Re[2]: Jak skladovat máslo (to opravdové, vzpomínáte?)

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Úterý Listopad 23 17:23:15 CET 2010

Puvodni  zprava  "Re: Jak skladovat máslo (to opravdové, vzpomínáte?)"
od   "Pavel   Troller  (hw-list na list.hw.cz)"  z  23.  listopadu  2010,
17:07:40,
msgid:20101123160740.GB15751 na tangens.sinus.cz (742 bajtu):

PT> Nevím,  jaký  účinek mělo světlo, u nás se to nechávalo pod sklem,
PT> jiný  příspěvek  též  uváděl  zavařovačku, ale na druhou stranu tu
PT> byla  zmiňována  i kamenina. Asi to chce vyzkoušet, hrneček by měl
PT> snad být OK...

PT> Zdraví Pavel.

Super,  tak  ja  to  vyzkousim  a  potom  poreferuji, zda se podarilo,
pripadne  co.  Mlekomat bych mel mit nedaleko bydliste. Snad se z toho
nepos* a kdyz ano, alespon budu mit projimadlo :)

BTW kamarad ma doma jakousi houbu, ktera zije v mlece a dela z nej asi
neco  jako  jogurt  (neochutnaval  jsem).  Ma  ji v mlece v zavarovaci
sklenici v lednici.

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz