Jak skladovat máslo (to opravdové, vzpomínáte?)

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Listopad 23 16:03:46 CET 2010

No ja to mliko hodim na 30 minut do 70st vody a pak necham zchladnout
(podotykam hned co to koupim a prinesu domu) tak abych tam mohl nasadit
jogurtovou kulturu.

Z principu predpokladam, ze rizenym rychlym zkysanim se breberkam zatne
tipec. Kysele prostredi jim nedela dobre a take hlavne nemaji z ceho zit.

Nikdy nikomu nic nebylo.

RV