Svetlo na kolo (WAS: Re: Silnostenna Al trubka)

Zdenek zdej na atlas.cz
Úterý Listopad 23 06:35:30 CET 2010

Nesledoval jsem puvodni vlakno. Vsiml jsem si az tohoto:

Pokud vylozene netrvate na bastleni, tak na kolo jsou velmi vhodne 12 W
Aurory z DX. Pri napajeni LiON neni ani nutny menic. V high mode je
napajeni primo na LED, v Low pres predradny odpor.
Cenove to vychazi snad i lepe nez bastl.
Jeste bych doporucil, pokud jezdite casteji a rychleji, vozit 2
nezavisla svetla. Jednak se tim eliminuje riziko, ze dojde baterie, a
jednak v pripade vypadku neskoncite omotany kolem stromu.

Zdenek