Re: Koupím výkonový tyristor

Jiří Reček recek.jiri na quick.cz
Úterý Listopad 23 01:49:53 CET 2010

Tyristor je právě naopak pro impulsní provoz velmi vhodný.
A právě spínání do cívky nám zajišťuje tu minimální indukčnost :-)
Nicméně spínání tranzistorem je určitě také možné.

Jirka

----- Original Message -----
From: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 23, 2010 1:24 AM
Subject: Re: Koupím výkonový tyristor

Není na impulzní provoz tyristor tak trochu nevhodný? Nevím jak je to s
rychlostí spínání výkonových tyristorů, ale aby se zionizovala celá
plocha, potřebuje to nějaký čas. Proto tyristor potřebuje určitou
minimální indukčnost aby se nepřekročilo jeho di/dt. Mnohem lepší mi
připadají tranzistory MOSFET. Kdyby někdo chtěl, mám tady staré verze
desek na polarizovanou drenáž a je mi líto to vyhodit. Když dám desku za
100 Kč + poštovné, je to únosné?  Kdo chcete, napište soukromě. Mám jich
asi 10.