RE: kopie sw z jednoho pc na druhý bez instalaček

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Listopad 23 01:23:43 CET 2010

A ve VMware to nejde proč? Pokud to jsou Windows 2000, tak před virtualizací
je třeba ručně tam docpat (nainstalovat) SCSI driver, pak nabootují i ve
VMware. Tipuju, že tady tuhle chybu ještě z Converteru neodstranili. Platilo
to pro Player (Workstation) i ESX(i).