Rozdil v konstrukci AC a DC civky rele - je mozne spinat AC rele DC napetim?

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Pondělí Listopad 22 18:24:23 CET 2010

AC rele je mozne spinat DC napatim ale pocitajte s niekolkonasobnym odberom.
Nechtiac som kupil 24V AC rele finder a spotreba bola miesto cca 25mA asi
80mA