Elektromobily

jevem jevem na email.cz
Pondělí Listopad 22 15:04:56 CET 2010

Hm a co kdybychom skladovali v dopravě ? Dokonce to tak někdy vypadá na silnicích... Ale na to už asi přešel Cimrmuž.
Jirka

  ----- Original Message -----
  From: Michal Gregor
  To: HW-news
  Sent: Monday, November 22, 2010 1:50 PM
  Subject: Re: Elektromobily

  Doprava = nekolik % spotreby  energie lidstva
  Budovy 40% (Takze kamion "just in time" je lepsi nez obrovsky sklad u fabriky)

  Nekdo jede na dovcu do sousedniho mesta a nekdo k mori. Kdo si vezme vice energie? V lete je to jasne, ale na podzim (levnejsi, mene lidi)? Jedu do tepka doma vypnu topeni a u more je teplo, takze energii naopak usetrim. Navic nekupuji bezcenne tretky na jejichs zbytecnou vyrobu a likvidaci se taky potrebuje hromada energie.

  Michal Gregor