OT: Jak rozpoznat Wifi b/g od b/g/n

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Listopad 22 15:12:55 CET 2010

Wifi bývá i tady v těch malých netboocích jako miniPCIe, takže záleží, co
tam výrobce šoupnul. Osobně to tipuju, že Alfacomp tam má chybu, takže bych
si to od nich nechal potvrdit a pak případně reklamoval. Nebo tu kartu lze
vyměnit za jinou, která n má, můžu nabídnout Intel Wifi 5100 (označení může
být trošku jinak, je to normální velikost, ne poloviční).