Elektromobily

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Listopad 22 12:49:19 CET 2010

Myslite, ze tim, ze budu jezdit MHD, ze se to na celkove spotrebe nejak
podepise?
Jezdime do prace 5.5km tam a 5.5km zpet (ja a zena) - jelikoz nemam
primy spoj tak musim 2x prestupovat - takze za jednu cestu zaplatim
4x12Kc takze za dve osoby 96Kc denne. To jsou 3l nafty coz u meho auta o
obsahu 2l dela ujetych 50km coz je skoro tydenni jezdeni do prace.
Sitovka se nam nevyplati protoze 2x tydne vozime deti na krouzky a MHD
se to neda stihnout.

A ted si dejte tak nejak do kontextu zda je vetsi pruser dojizdeni
nejakym autem, ktere spotrebuje za mesic dojizdeni cca 15l nafty a nebo
to co proleti za den jizdy "parnickem" Queen Mary 2, ktery si kousne
18tun za hodinu nebo prumerne 430tun za den, aby povozil 2.500 lidi po
mori vejletem.

Radek Vicek