Elektromobily

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Pondělí Listopad 22 12:07:44 CET 2010

> Z toho ale vyplyva jedno. Behem 50-100 let budeme bez ropy a jadra. To
> znamena konec soucasne civilizace. Bude se muset zit jinak, bude nas
> mene (ropa = hnojiva = jidlo).
> Michal Gregor

<noflame>
Asi máte pravdu, ale to není podstatné, neboť:

"Do MHD bych nesel, dokud to bude aspon trosku mozne, ten pocitrelativni
svobody pohybu ve vlastnim kousku sveta je IMHO k nezaplaceni."
(citace několik mailů zpět)

Tohle mne dovádí k dokonalému shrnutí celého průseru: cílová meta -
nekonečná rozežranost jedince je nedotknutelná a je důležitější než
budoucnost lidstva. Ostatní jsou soběnalhávací tanečky.
</noflame>

ZU