Elektromobily

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Listopad 21 21:59:49 CET 2010

 21.11.2010, 21:52:48

Napr. VUT Brno melo v 80 letech pokusnej elektro-Trabant. Mnoho let
jezdil po Brne a sbirali se data. Vysledkem bylo, ze rekupetece pri
mestskem provozu dela necelych 10, spise 5%. Pri tehdejsim stavu
techniky to vubec nemelo cenu resit, a tak se energie marila ve
vykonovych odporech.
Dnes uz by to asi nejak slo zuzitkovat, treba ulozenim do
superkapacitoru, nebo rozdelenim baterie na dve casti, kdy jedna proud
dodava a druha odebira a funkce se v nejakych rozumnych periodach
prepina.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz