Elektromobily

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Listopad 21 19:39:33 CET 2010

On Sun, 21 Nov 2010, Michal Gregor wrote:

> Zajimave cteni:
> http://www.autorevue.cz/cas-elektromobilu-jeste-neprisel
>
> Treba vypocet baterie: 550kg baterie pojme energii jakou ma sest litru
> benzinu.

Prijde mi ze ty ucinnosti spalovacich motoru jsou v tom clanku velmi
prehnane, ve skutecnosti to bude mene a navic se tam nepocita s tim
ze kdyz stojite v kolone tak spalovaci motor spaluje ale elekricky
ne, elektricky motor take rekuperuje pri brzdeni.

Co se ale u elektromobilu moc neupozornuje je jak to bude v lete
chladit a hlavne jak to bude v zime topit. Protoze auto je takova
sklenena vyloha bez tepelne izolace a kdyz s tim chcete jet v zime
pri -15ti stupnich a mit uvnitr +20 , tak to je pekna spotreba
energie na topoeni.