Podmineny preklad C a ASM

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Listopad 20 22:07:00 CET 2010

Aha. No, mozno som kecal. Univerzalnym postupom by mohlo byt explicitne prehananie .asm suboru C preprocesorom PRED spustenim asembleru; potom je tam mozne pouzit #define a #include a #ifdef atd. Jediny problem s tymto postupom je, ak aj asembler pouziva # na zaciatku riadku ako klucovy znak.

Ak v danom prekladacom komplexe nie je moznost samostatneho spustenia preprocesora, alebo ak je jeho vystup z nejakeho dovodu nepouzitelny (napr. sa nedaju potlacit riadky vkladane preprocesorom s cislami zdrojovych riadkov), da sa pouzit preprocesor napr. z GCC alebo SDCC (co je takmer to iste).

wek