Re: Generátor zvuku závor

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Sobota Listopad 20 20:55:19 CET 2010

Já jsem s tím teď akorát postavil s už historickým ISD1420 hlasový dávač k radiostanici a připadá mi to na tyto účely dobrý.
Trochu tam je problematický zesilovač na mikrofon. je diferenciální a pokud se jeden vstup přizemní na zem, tak to bručí.
To se ale dá případně vyřešit externím zesilovačem.

Honza