led bila - nejlepsi pomer svitivost/cena, kde eu/asie ?

Sobota Listopad 20 14:12:09 CET 2010

No třeba mě jde i o kvalitu - chci s tím svítit v baráku všude. Nakoupil
jsem nějaké 10W ledky
http://www.ecom.cz/katalog_pdf/led_vykonne.pdf
cena se mi zdála rozumná. Natural white (4000 st. K, 70 lm/W) mi přijde
jako dobrá bílá. Warm white je do žluto zelena, pro kvalitní svícení
nepoužitelná. Taky jsem zkoušel kombinovat natural white s červenou a
žlutou. Svítím si s tím nad pracovním stolem, docela příjemné trochu
teplejší světlo. Není to jako to čárové spektrum zářivek, tady je dost
velká kontinuální složka a těma barevnýma ledkama se to jen lehce
dobarví. Chce to ale matné nebo vroubkované sklo svítidla, aby stíny
nebyly duhové. Kdybych natrefil na nějakou dobrou teple bílou, přivítal
bych to.

Anděl