OT: laserova tiskarna LJ6L

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Listopad 18 22:58:53 CET 2010

Ale než začneš rozebírat laserovou jednotku podívej se na válec. Musí
být hladký a čistý (lesklý). Pokud jsou na něm vidět známky opotřebení -
rýhy a zbytky toneru je potřeba vyměnit tonerovou kazetu. Já používám
renovované kazety od firmy Abel a jsem velmi spokojen. Při renovaci mění
i válec a stěrky - ne že jen dosypou toner jako většina garážových
renovátorů. A ano, cena je o pár desetikorun vyšší než u toho garážového
toneru.

Teprve když vyloučíš jako příčinu tonerovou náplň má smysl hledat jinde.
Podle mých zkušeností je v 95% případů na vině ta kazeta. Jinak rozdělat
a vyčistit tu laserovou jednotku je snadné. Jen pozor na používání
čistících prostředků mohly by na zrcátkách zanechat zákal, který zhorší
odrazivost. Čistil bych to jen suchými papírovými kapesníčky nebo něčím
podobným.

Jednou jsem taky měl podobné problémy po dosazení velmi staré (několik -
možná tak 5 - 10let) kazety. Patrně časem ztvrdly stěrky nebo něco. Opět
pomohla výměna toneru.

     Martin - OK1UGA