ADUM5401 zkusenosti dostupnost?

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 18 19:13:14 CET 2010

> Jen mi to neda - co vede navrhare k pouziti soucastky, ktera nefunguje
> dobre a jeste k tomu se neda sehnat? Ja teda nedelam nejake extra

No ono je to tezke, kdybychom pred cca 7mi lety tusili, ze v roce 2010
bude nekolik mesicu nedostupna treba AD 7709 tak bychom ji nikam
nedavali. Rada ADUMu s dcdc je pomerne nova ale problemy jsou ted se
spoustou soucastek od ruznych vyrobcu (treba ma napada nedavny problem s
78L33 v SO8, kterou jsme taky nekolik let brali a ted nebyla). Analog je
ted s terminy asi nejpruserovejsi. ADUMy dela kde kdo a sehnat se daji a
casto levneji a treba i v necem lepsi. Podobne i jine bezne soucastky,
ktere mame od AD jen protoze na ne mame vyborne ceny. Pruser jsou ale
prevodniky, ty jsou temer vzdy nezamenne.
Hodne spolupracuji s nasim nakupcim a tipuji mu nahrady, vetsinou je
konzultujeme jeste s vyvojari. Jeden tyden jsem si pocital kolik by ten
pruser stal pokud by to nevyslo, skoncil jsem hned v utery na cca
50.000kc a dal jsem to radsi nepocital. Nastesti nam zatim vsechny
nahrady vysly i kdyz uplne bez problemu to nebylo.

> projekty, ale snazim se vyhnout pouziti exotickych soucastek (pokud je
> nenakoupim predem na predpokladany pocet ks)...

Jo kdyz si doma neco bastlim tak to resim taky tak. Kolegove vetsinou
problematicke veci napred poptavaji.

No to jste me moc nepotesil. Cetl jsem to AN ktere odkazoval pan Dolnsky
a uz se mi tyto ADUMy prestaly libit...

Tak dejte vedet jak dopadnete, dik.

Pavel