Antihmota v LHC

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Listopad 18 17:48:27 CET 2010

Necetl jsem ten clanek, ale kdyz se podivate napriklad sem:
http://public.web.cern.ch/public/en/research/AccelComplex-en.html
najdete tam malinke kolecko AD Antiproton Decelerator (lidove se tomu take rika Antimatter Factory) a tam se antihmota rutinne vyrabi od roku tusim 1999. Kupodivu k jeji vyrobe je potreba rozfofrovane castice zase zabrzdit, takze to je "urychlovat bezici na zpatecku".

Jakub Serych