Napajeci zdroj se srazecim C?

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Listopad 17 21:41:30 CET 2010

Co hned tak hrrrr...? Kdybys to pdf studoval poradne tak tam je uvedeno
1/2 W to neni 2W ale jen 0,5W , takze staci mensi vykon .
Funkce toho odporu je omezit spicku pri zapnuti. Muze na nem byt po dobu
jedne pulperiody sitoveho napeti cca  310V ale tu dobu to naprosto s
prehledem prezije. :-)
 Dale 1206/0,5W ?Staci pogoglit a neni problem. do vyhledavace staci
napsat 0,5W 1206 . Treba hned prvni odkaz.
http://ww1.microchip.com/downloads/en/AppNotes/00954A.pdf
 Bezne pouzivam dva kusy jako nahrada za 1W.
Jinak co se tyce "bezpecnosti" v profi vyrobkach se davaji 2 -3 kusy do
serie ( treba vybijeci odpor  sitoveho elytu v sit. adapterech  )
Takze pro jistotu tam dam dva  1206 do serie a je hotovo.... kde je
problem? Zenerku dam 8V2 a na vystup nejaky 5V sab s malou vlastni
spotrebou.
 .... a mam 5V jak z praku.
A ty jehly ze site v pohode vyfiltruje C2, ke kteremu dam  pro jistotu.
paralelne jeste nejakou keramiku 100n ....
andrej jancura napsal(a):
> [...]
> tom, ze 1206 ma kontakty blizko seba 100mil, takze to bude prerazat aj
> na 230V a spicky v sieti nepocitam, norma 60950 spomina nieco okolo 7mm...
>
> K funkcnosti, ta zenerka v tej app je na stabilizaciu, transil 5V8 nie
> je urceny na tuto funkciu, ale na orezanie kratkych impulzov s
> priebehom par us. Dalej ako som uz spominal 5V8 zapina niekde pri
> 6-7V, takze na vystupe bude nieco ine ako 5V. To su moje principialne
> vyhrady voci danemu rieseniu...
>
> Som myslel ze to je jasne a nemusim to rozpisovat jak cesky zandar...
Tez jsem myslel , ze k tomu neni treba nic psat...........