Napajeci zdroj se srazecim C?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Listopad 17 01:08:58 CET 2010

 17.11.2010, 0:58:25

O tom co je a co neni bezpecne nerozhoduje vase zdani ale prislusne
normy.
Pokud cele zarizeni bude pod dvojitou izolaci, pak tam muze byt
cokoliv.
Pokud ale nejaka vodiva cas bude pristupna dotyku, pak napriklad dle
CSN 33 2000 (nevim zda jeste plati) nesmi byt ustaleny proud ktery
muze touto casti (i v pripade poruchy) protekat vetsi nez 3,5mA st
nebo 10 mA ss. Krom toho, kondenzator zajistujici oddeleni by IMHO
musel byt v provedeni Y2.
Krom toho muze norma mit dalsi pozadavky, ktere neznam nebo si je v
tuto chvili nedokazu vybavit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz