Pristojova krabicka

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Pondělí Listopad 15 22:12:13 CET 2010

> Koupim distancni sloupek, treba
> http://www.ges.cz/-ab-4x6ii-ges06813970.html
> do nej s pouzitim trochy lepidla zasroubuji kousek zavitove tyce nebo
> i bezny sroub a je hotovo. Vyjma nakupu bych to stihnul rychlej nez
> napsat 3 prispevky do konfery. :-)

To cele ovsem za podminky, ze tam cinan dal metricky zavit. Je to sice
pravdepodobne ale ne jiste a jak uz jsem psal tak tu krabici jeste nemam.

Na konci distancniho sloupku je v planu C pouzit kridlovou matici. Kdyby
bylo nejhure manzelka je zlatnice tak to muze byt i umelecke dilo :D

Ale ja bych radeji klipsove provedeni nez sroubove takze se ptam.

Pavel