Pristojova krabicka

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Pondělí Listopad 15 21:18:36 CET 2010

> a co nejaka rozvadecova, ta ma pruhlednej dekl na klips, ale asi ne na
> celou celni plochu, ikdyz

Myslis nejakou takovou jako je tady ta H68?
http://www.italtronic.com/images/modulbox-3m-zoom.jpg
(jen ilustracni, prvni co a kde me napadlo hledat)
To bohuzel ne. Ale nebude to do rozvadece (i kdyz listu jako drzak
pouzit mohu), potrebuji ji vetsi i na vysku v cele plose a potrebuji i
nejake vyssi IP kryti.

> Domovni krabice na jistice ma pruhledny kryt a otevira se rukou. Ale
> nema takove kryti jako sroubovaci

To kryti potrebuji a vyvody budou PG pruchodkama. Z toho duvodu neni
mozne nechat viko nezasroubovane. Nebude to sice trvale ve vlhku ale
riziko je pomerne vysoke. Bude tam nekolik nastavovacich prvku takze
viko musi byt pomerne snadno odnimatelne. Ale doufam, ze nastaveni snad
bude potreba jen obcas.

Parametry ohledne kryti, napeti (bude tam 230V), materialu (teplota se
muze priblizit nule, na druhou stranu na to nebude svitit prime slunce -
proste venkovni kryta a temperovana dilna) jsem nepsal protoze jsem
posilal odkaz na krabici ktera jinak zcela vyhovuje.

Pavel