OT: Mikroskop

Jozo svk421 na zoznam.sk
Pondělí Listopad 15 16:04:06 CET 2010

>   Mimo jiné jsem též odpozoroval , jak se rozmnožují puklice. Důležité pro nasazení účinné obrany.

Je to sice hooodne OT, ale ked uz ste to sem dal, podelite sa so
zisteniami (pripadne sukromne)? Moje moralne vlastnosti mi neumoznuju
dokopat sa k opakovanym postrekom, takze vzdy sa tie svine vracaju.
Navyse chapem ze mlade larvy prelezu z rastliny na rastlinu, ale dal by
som krk na to, nejake semenaciky neboli s napadnutymi rastlinami v
kontakte a dostali sa aj tam. Zeby dokazali zbehnut po kvetinaci na
beton a vyliezt na dalsi?

j.