identifikace konektoru a kde jej sehnat

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Pondělí Listopad 15 15:28:44 CET 2010

Zdravim.
Na ARM desce EM2440 je konektor COM portu a ten vypada jako klasicky
konektor jaky znam treba z PC pro pripojeni mechanik ci portu na zakladni
desku. Nicmene ten ma roztec 2,54. Tento konektor ma ale roztec jen 2mm!!!
Nevite kde jej sehnat kdyz jej tam cinani dali? SOS, GME a podobne vedou vse
jen 2x7 roz.2,54. Dostal jsem tip ze jej v GME maji, ale nebyl to on a jen
kroutili hlavou. Napadlo me rozlamat patici s kulatymi piny, nasadit do
konektoru a zalit tavnou pistoli a pak naletovat dratky ale shrnu tuto
cinnost a vysledek jednim slovem. "brrrr".

zde je foto.
www.soteza.cz/em2440.jpg