mech: dulcik / navrtavaci vrtak ??

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pondělí Listopad 15 09:45:46 CET 2010

Ta destička s dírkou je vrtací pouzdro a je to nejpřesnější způsob
navedení vrtáku, navíc se tím ušetří navrtání. Mimo DPS se takhle
vrtají díry v sériové výrobě nebo do šikmých povrchů. Ta vrtací
pouzdra jsou normalizovaná a dají se koupit hotová, také se vyrábějí
speciální vrtáky určené pro použití ve vrtacích pouzdrech.

Aleš Procháska