Levna vyvojova deska pro disPIC33 nebo PIC24, PICKit 3?

www www asrock70 na seznam.cz
Neděle Listopad 14 12:30:39 CET 2010

Zvazuji dlouhodobe vzit na milost, PIC, ac jsem jejich nepritel musim uznat, v oblasti 16bit a DSP jsme nenasel nic co by se stran dostupnosti v CR mohlo rovnat disPIC32 a PIC24. Podobne pokud jde o podporu tedy appn, vzorove projekty s sw knihovny, ma Microchip u me + body.
Celkem bez problemu lze za levny peniz poridit kopii PICKIT 3
http://cgi.ebay.com/Clone-Microchip-Development-Programmer-Mini-PICKIT-3-/250725747068?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a606b497c
http://cgi.ebay.com/PICKIT-3-MCU-Universal-ZIF-socket-PICkit-2-3-/370455134616?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5640d8c198

Nicmene nemohu najit levnou vyvojovou desku pro disPIC33 nebo PIC24, poradite?

Dekuji
Jirka

P.S. Ma cenu kupovat verzi s Universal ZIF socket deskou pokud nechci vyuzivat nic pod PIC24?