RE:Jak funguje Microchip ENC28J60 LNA / SPI?

www www asrock70 na seznam.cz
Neděle Listopad 14 12:18:36 CET 2010

Po odeslani dotazu jsem take zjistil, ze je to pouze PHY/MAC.
Bohuzel jsem to chtel k x52 a TCP/IP stack pro tento IC a x52 jsem nenasel.
Ze bych vzal na milost PIC?
Na ostatni zalozim separe topic.

Jirka

>Je to ETH/SPI "prevodnik", ma v sobe Rx/Tx buffer, Phy je 10Mbit. Jsou
k tomu po netu ruzne knihovny TCP/IP stacku pro ruzne procesory.
IP se tomu neprideluje, IP se prideluje procesoru ktery je k tomu po
SPI pripojen. Kolik to zere je v datasheetu napsane a neni treba ho
cist cely, staci prvni strana a pro dalsi pak tabulka s parametry.
Jinymi slovy je to hloupa vec, ktera umi presne to, co umi firmware
pripojeneho procesoru.

PK.