[OT] RC souprava pro modely - PayPal problem

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Listopad 12 10:56:24 CET 2010

A to uz probehlo to overeni pomoci cvicneho strzeni toho jednoho dolaru
co paypal pri registraci provadi?

Ja pouzivam mkonto a k nemu vydanou kartu (ted nevim co presne to je
zac) a limity si menim dle potreby - v tom problem byt nemuze.

Limit je ted 150 euro.

Radek Vicek