[OT] RC souprava pro modely - PayPal problem

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pátek Listopad 12 10:47:17 CET 2010

Tak jsem z dlouhe chvile provedl prislusne registrace, vse vypadalo OK
az do doby, kdy melo dojit na zaplaceni:

Chyba:

You cannot complete this action on the card you have selected. Please
select another card

Karta je EMAX od Mbank a dle jejich stranek by s tim nemel byt problem,
i kdyz neni embosovana. Limit jsem nastavil na 3000, nevim, jestli neni
problem, ze pri registraci a overeni byl 1000Kc?

Dik za pripadne rady.
mimochodem, jaky je limit, aby to bylo bez cla?