sw. XPpr user.dat/system.dat ?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Listopad 11 23:32:05 CET 2010

Tohle jsou soubory registrů a v XP se nachází v C:\WINDOWS\SYSTEM32\config\
a tuším, že se jmenují jinak (bez toho .dat a je jich tam víc podle
jednotlivých větví registrů), uživatelské registry má pak každý uživatel ve
svém profilu pod jménem ntuser.dat. Každopádně za chodu Windows s těmito
soubory nelze manipulovat a ani to nedoporučuju.
Zkusil bych režim kompatibility a pak případně rozchodit virtuální Windows a
TurboCAD rozchodit v nich.