DC rozvadec

Středa Listopad 10 10:46:27 CET 2010

2010/11/10 RV <vicek.radek na cpost.cz>:
> Zdravim,
>
> chtel bych se zeptat jake se pouzivaji komponenty na DC rozvadece.
>
> Potrebuji na lodi udelat misto kam se sebehnou vsechny draty a zaroven
> potrebuji je ruzne prodratovat a pospojovat podle funkce na ovladaci panely
> s vypinaci a jistici na ovladaci panel.
>
> Zatim me napada jen pouzit klasicke cokolady a nebo "nulovaci mustky" z
> bezneho siloproudu. Ale potreboval bych i nejake mustky abych na ne mohl
> pripojovat treba fastony.

Na fastony jsem kdysi viděl (a dokonce použil) takovou lištu resp.
hřebínek, dokonce do mělo krytí IP20, ale nemůžu to najít, bylo to
myslím od Tyco electronics. Nebo vemte tohohle ježka:

http://web.schroff.de/catalogue/catalogue.do?upTree=0&OID=00000000000091ea0002003a&favOid=00000000000091ea0002003a&act=showBookmark&forward=showProductDetails&lang=uk&catId=DE

Nebo řadové svorky:

http://www.elektrospoji.net/uploads/menu_download/file_362_faston_konekt_vijacne.pdf

P.K.