Poraďte reprobedny

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Listopad 9 10:06:42 CET 2010

Asi tak, bazary, aukce, zapadle kramy, studia... Ja sel podobnou cestou,
sehnal jsem z jednoho studia tohle:
http://www.repromania.net/tesla/tesla-reprosoustavy-ars-1058/tesla-reprosoustavy-ars-1058.php
Hraje to ( na tu cenu  :-) ) velmi slusne, porovnavano s nejakymi boxy
od Bovers a Eilkins za 20kKč a Tesla je jednoznacne mnohem lepsi. Hlavne
v nizkych pasazich jsou pekne urovnove vyrovnane basy. * *
Je to poctiva prace a u podobnych v ozvucnici osazenych reproduktoru
dnesni vyroby se udavaji mnohem "zajimavejsi" udaje...
Basreflex jsem taky nechtel, co jsem slysel hodne zvyrazni uzkou skupinu
nizkych kmitoctu, napoak nektere nejsou slyset vubec.
Tahle Tesla je kompromis mezi cenou a kvalitou. objemově je to polovina
toho co pozadujete.
A o vykonu to neni - zalezi na charakteristicke citlivosti - neboli
nekdy staci polovicni "prikon" pro stejny hudebni vykon.
Kolega sehnal nejake boxy z kina co byly za platnem,  a bylo to za
"odvoz" pri rekonstrukci. Jsou tam nejake obrovske  repra  z Tesly a
hraje to opravdu nadherne.
JaKub