RE: Poraďte reprobedny

Středa Listopad 10 09:26:14 CET 2010

Zdravím.
Myslím že kolize posledního požadavku je dost významná.
Stavěl jsem si ze stavebnice VISATON COUPLET dvoupásma s basreflexem  (byl jsem limitován rozměrem) a jenom díly stavebnice vyšly přes 10 000,-Kč. Ta stavebnice obsahuje pouze elektrický HW a tlumicí materiál, je to bez dřeva !!!

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Troller
Sent: Wednesday, November 10, 2010 8:57 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT: Poraďte reprobedny

Zdravím,
  chtěl bych si pořídit nějaké reprobedny a vůbec nevím, kde vybírat a jak.
Neorientuji se ve značkách, cenách, typech atd. Mám ale celkem přesnou představu, co by měly umět a ta je zhruba tato:
  - Impedance 8 nebo 16 Ohm: budou buzeny elektronkovými zesilovači a ty mají
    raději vyšší :-).
  - Měly by bez potíží (zkreslení, plivání membrány) zpracovat nejméně 70W
    elektrického výkonu (ne P.M.P.O ani hudebního, ale poctivého sinu)
  - Objem řekněme 120 - 160 l
  - Raději bez bassreflexu - zvuk BR beden mi přijde takový nepřirozený,
    dunivý. Basy ale musí "umět" dobře, není nad nejnižší tóny varhan, které
    už člověkem vyloženě chvějí :-).
  - Nejméně třípásmové
  - Co možná rovná charakteristika cca 25 Hz - 20 kHz
  - S možností zavěšení, uvažuji je dát pod strop, protože dole mám málo místa
    :-).
  - Cena tak do 10kKč/pár.
  Samozřejmě že tohle vše ještě neříká, jak se bude zvuk nakonec líbit, ale je to alespoň něco, čím se dá začít :-).
  Dá se něco takového pořídit, nebo je poslední požadavek v kolizi s ostatními ? Jaká je vaše oblíbená značka či model, který by alespoň zhruba splňoval požadavky ?
  Zdraví Pavel.