OT: podpora ceskych znaku pod DOSem

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Listopad 9 17:46:08 CET 2010

Zkusil bych příkaz "keyb cz" (bez uvozovek) a případně někdy fungovalo
ctrl+alt+f1 nebo f2 (f1 tuším bylo pro anglickou, f2 pro českou). Základní
předpoklad asi bude nahraná podpora češtiny (dělalo se nějak přes mode con
atd...). Dosový účetní program je teda dost bazmek, ale ještě může být
problém v tom, že se přepnul do jiné češtiny než CP852 (typicky kameníci
nebo tak něco), takže je ještě třeba překontrolovat, v jaké češtině běží ten
program. Pak bych ho smazal a nainstaloval něco jako Money S3 nebo cokoliv
jinýho, co běží ve Windows. Je rok 2010, ne 2000 a Windows už jsou tady
skoro dýl než DOS.