zalohovany zdroj s baterkou 12V

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Listopad 9 15:00:19 CET 2010

Aha ja jsem prehledl, ze to je primo nabijec baterie. Tak to jo.

Pak je ale otazka co to udela se zarizenim, ktere bere 1A pri 12V a
jeste to ma krmit baterii. Predpokladam, ze pak to nebude mit na vystupu
tech pozadovanych 12V.

Pokud se to pouzije jen na dobijeni baterie slouzici k zaloze (pripina
se na zatez az pri vypadku) tak to fungovat bude, ale podle me to nebude
koser u zarizeni, ktere trvale odebira energii srovnatelnou s tou nabijeci.

Radek Vicek