GPRS escape sekvencia (+++)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Listopad 9 11:38:06 CET 2010

Neviem ako GPRS/GSM, ale to +++ pochadza este z dob Hayesu, tusim ze Hayes mal tie tri pluska este aj patentovane.

Spravne to ma byt tak, ze min. 1 sekunda ziadny znak, potom 3x plusko ta, aby medzi nimi neboli medzery dlhsie nez 1s (takze len tak krokovat to nejde, tie 3x+ sa musia poslat rychlo za sebou), a potom znova 1s ziadny znak. U modemov sa presne trvanie tej medzery a aj konkretny znak dali nastavovat S parametrami, ale ta 1s a '+' boli vzdy default.

Vyskusajte si to rucne s modemom pripojenym priamo na terminal.

wek