konec NiCd baterek?

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Pondělí Listopad 8 17:09:38 CET 2010

Na hlidani pouzivam neco takoveho (trosku jiny typ s ledkami na 2 - 4
clanky):
http://cgi.ebay.com/Lipo-battery-Voltage-Indicator-voltmeter-monitor-buzzer-/270623138656?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f02656360
 Vyhoda je, ze to hlida kazdy clanek zvlast, kdezto tenhle
http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7226 meri
celou serii. Mne se to moc neosvedcilo, jeden clanek uz byl pod 2,5V a
ostatni jeste kolem 3,5 a signalizovat to nezacalo. Dnes bez toho nevylitnu
a baterky jsou ve vate :o)
Vladimir