konec NiCd baterek?

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Listopad 8 14:36:56 CET 2010

No proc by nejelo - jen musite zajistit - nabijeni pres nabijecku s
balancerem. A samozrejme pohlidat vybijeni.

Pokud nebudete vybijet uplne do dna tak se to da i odhadem. Navic
lipolkam nevadi castecne dobijeni (spis naopak) takze je lepsi proste
dobit okamzite a napriste uz mate nabito.

Pokud nevybijite az na dno tak se vetsinou clanky nerozjedou - propadat
se zacinaji az ke konci.

Ve zminenem kseftu maji takove male plosnacky, ktere piskanim a blikanim
LED signalizuji jak jsou baterky na tom pri zatizeni. Modelari si to
davaji na modely aby nahodou nepresvihli vybijeni.

pro vas konkretne:
http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7226

nabijecku tam poridite take zalevno

Radek Vicek