LMX2326 and YIG

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Neděle Listopad 7 15:29:11 CET 2010

Zdravím
Podařilo se mi rozjet komunikaci s PLL LMX2326 , některé průběhy na sběrnici jsem naskenoval zde http://silenergo.eu/visualprog/PLL_Communication/PLLLMX2326.htm

Používám STELLEX syntetizer k YIG (2-4GHz proud 70mA - 200mA) ale porád se mi to věší, kde to nečekám, STELLEX obsahuje vst.obvody z nich to jde do děličky HMMC-3124 a z ní do LMX2326 , výstup pak přes operáky do TUNE+ TUNE- YIG .

Celkem mi to fakčí jen při některých poměrech začne výstupní frekvence poskakovat , je to vidět na spektráku, obrázek je dole na PLLLMX2326.htm
Potom PLL spadne a do YIG jde plný proud (mám ho omezen odporem 18 )
Asi nejsou optimální poměry děličů , nemá někdo z přítomných zkušenosti ?

Pavel