[OT]: (ale fest) - no snad mi to pri sobote odpustite:)

Neděle Listopad 7 08:03:56 CET 2010

2010/11/7 Radek Benedikt <benedikt na lphard.cz>:
> Hezka hlaska je i v navigaci Dynavix, tam je zas "Nejsem ponorka".
>
> Trochu jsem hrabal a pro ty co nemaji Dynavix, tak si nekdo dal praci a
> nektera vtipnych a pro pametniky i dnes uz i historickych (metro,...) hlaseni
> dal i web:
>
> http://technet.idnes.cz/tec_technika.asp?c=A081014_141911_tec_technika_vse

Spousta nádražních hlášek nikdo nezaznamenal, protože se hlásilo živě:

"Vážení cestující, ke druhému nástupišti přijede osobní vlak..." - "ty
vole dyk je to nákladní!"

"Vážení cestující, ke druhému nástupišti přjede osobní vlak z Prahy
Masarykova nádraží směr..." - "HAF! HAF!"

P.K.