Elaborat pro deti - kmitoctove spektrum - kritizujte novou verzi

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Pátek Listopad 5 21:30:48 CET 2010

Když VF tak ještě vysvětlit decibely

vývoj software http://visualprog.cz

> Od: "Pavel Hudeček"
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 05.11.2010 12:35
> Předmět: Elaborat pro deti - kmitoctove spektrum - kritizujte novou verzi

Děkuji všem za připomínky,

na stejné adrese ( http://www.dejvice.cz/edison/tmp/em-vlny-seznam.xls ) je nová verze. Do příkladů z radiového spektra přibylo několik "záhadných" položek, jako je HAARP, nebo UVB-76, dále letecké radiostanice, vyhledávání obětí lavin, slepecká pípadla a další zajímavosti.Přibyl taky seznam bezlicenčních pásem, radarových pásem a pod.
Do popisu přibyl řádek o neplánovaném vzniku EM vln a EMC problémech.

V IR rozsahu jsem zkrouhnul rozdělení podle dalších norem, v popisu přibylo pár příkladů látek s iontovou vazbou.

V UV přibylo pár ukázek použití.

V rtg/gama mi stále chybí nějaký příklad alespoň řádově nad 1 MeV.

Celkově to nakonec dopadne asi jako vodorovný sešit A4, kdy na každé stránce bude jedna tabulka a pod ní pár obrázků.

PH