OT: Patek, aneb vyuzijte vyfuk auta jinak

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Pátek Listopad 5 19:47:24 CET 2010

Dne pátek 05 listopad 2010 14:51 Zíka Aleš Ing. napsal(a):
> 	Když on má ten klíč při tom skočení tendenci sesmeknou se z matice nebo se
> ohnout. Před pár lety jsem koupil v Lidlu si za 120 Kč L-klíč který je
> vytahovací, takže má páku přes půl metru, a tím jsem to zatím vždycky
> povolil bez problémů, jde to mnohem líp než s křížem, s tím jsem se vždycky
> trápil.

Ten neni spatny, ale pro kola me kolega presvedcil, ze je lepsi to utahovat na
predepsany moment. Sice se to musi po namontovani po par kilometrech radeji
zkontrolovat, kdyz se to kolo spatne usadi tak muze byt problem. Dost casto
to vetsina lidi zbytecne dotahuje "na krev" a pak se divi, ze to na ceste
nepovoli. Momentovy klic obcas miva prave Lidl za rozumny peniz a ma i
dostatecnou delku pro pohodlnou praci.

	Radek