OT: Patek, aneb vyuzijte vyfuk auta jinak

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Pátek Listopad 5 17:02:29 CET 2010

Nechci polemizovat s vasi hmotnosti/silou, ale zcela jiste nemate vetsi silu nez jake dosahnete hybnosti pri skoku na klic o razove sile nemluve.
Na druhou stranu jsme tu dnes jiz meli jedince schopne pretrhnout 19 ocelovy sroub na kola :-)

Pavel

>K tomu se rad pridam. Mam pravdepodobne tentyz klic, na konci ma
normalni 1/2 palcovej racnovej ctyrhran, takze tam jdou bezne hlavice.
Na zatuhle srouby vyborny pomocnik. Jen v pripade kol u auta, kdyz je
opravdu zle, zabiram spise tahem vzhuru proti zemi. Zatim jeste stale
mam vice sily nez hmotnosti. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz