OT: Patek, aneb vyuzijte vyfuk auta jinak

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Listopad 5 15:05:13 CET 2010

Původní zpráva ze dne 5.11.2010 od Zíka Aleš Ing.:

> Když on má ten klíč při tom skočení tendenci sesmeknou se z matice
> nebo se ohnout.

Na normální matici v kole jsem s tím problém nikdy neměl, ale když je
tam bezpečnostní matice, tj. nasazuje se nástavec, který vyčuhuje ven,
tak to je radost. Ale zde se mi osvědčil můj zlepšovák - podložit to v
tom místě heverem. A pak to jde pěkně sešlápnout.

> Před pár lety jsem koupil v Lidlu si za 120 Kč L-klíč který je
> vytahovací, takže má páku přes půl metru, a tím jsem to zatím
> vždycky povolil bez problémů, jde to mnohem líp než s křížem, s tím
> jsem se vždycky trápil.

Já vozím v autě tento teleskopický klíč a ještě elektrický nárazový
šroubovák do zapalovače. A jsem happy, všechno sundám :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601