Elaborat pro deti - kmitoctove spektrum - kritizujte novou verzi

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Listopad 5 12:35:15 CET 2010

Děkuji všem za připomínky,

na stejné adrese ( http://www.dejvice.cz/edison/tmp/em-vlny-seznam.xls ) je nová verze. Do příkladů z radiového spektra přibylo několik "záhadných" položek, jako je HAARP, nebo UVB-76, dále letecké radiostanice, vyhledávání obětí lavin, slepecká pípadla a další zajímavosti.Přibyl taky seznam bezlicenčních pásem, radarových pásem a pod.
Do popisu přibyl řádek o neplánovaném vzniku EM vln a EMC problémech.

V IR rozsahu jsem zkrouhnul rozdělení podle dalších norem, v popisu přibylo pár příkladů látek s iontovou vazbou.

V UV přibylo pár ukázek použití.

V rtg/gama mi stále chybí nějaký příklad alespoň řádově nad 1 MeV.

Celkově to nakonec dopadne asi jako vodorovný sešit A4, kdy na každé stránce bude jedna tabulka a pod ní pár obrázků.

PH