OT: LHC - olovo cirkuluje!

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Pátek Listopad 5 10:04:01 CET 2010

Presnetak.

Jamalalicha? Jamalalicha. Jamalalicha, i paprťála, chánua, chánua, e chánua, e chánu, džalala, džalala-a, a paprťála. … patláma, patláma, patláma a žbrluch! - Chm! Tak vidíte! My mu nerozumíme, ale my mu věříme. Co máme dělat, když nemáme tlumočníka. My ho stejně jednou vyhodíme! Patláma, patláma! - Paprťála, paprťála.
Také výroba zlata. Ovšem mechanickou cestou. Řekni, jak to děláš. - Rozbíjím atom olova. - A daří se vám to? - Nedaří. Víte, ono záleží na tom, jak se do toho třískne. Ale já na to jednou přijdu. - Prosim. My zde máme jenom odborníky.

Pavel

>Zdravím,

Císařův pekař a pekařův císař ?
  Pavel