komunikacia cez USB HID

Jozo svk421 na zoznam.sk
Pátek Listopad 5 09:02:58 CET 2010

> Jeste me napadlo, HID to prece komunikuje pomoci INT transferu, ne?

Ano - ako som vravel som, ja som v tom amater a ani jednu stranu som
nepisal  (v PIC je stack od microchipu a PC som stiahol z netu), ale
loger USB komunikacie pise "Bulk Or Interrupt Transfer".

> To znamena, ze by melo jit nastavit v deskriptoru, jak casto ma
> PC "pollovat" USB zarizeni. Ale pochybuji, ze by se to dalo nastavit
> na zasadne mensi cas, nez onech 15ms...

Zistil som ze ten cas zavisi od toho kam sa pripojim. Zacinal som tak,
ze som bol pripojeny cez externy hub. Vtedy mi 20kB subor prenaslo
minutu. Ked som sa skusil pripojit priamo, cas sa skratil na polovicu.
Interval ktory vypisuje loger je sice stale 15ms, ale pocas neho prejdu
2 pakety (prakticky 16 nejakych paketov, ale myslim tym 2 moje realne
data + odpoved, teda 128B + 128B).  30s na aktualizaciu FW je dost, ale
nie je to zasadny problem, takze uz na to kaslem....

Inak doma na 8 rokov starom PC mam intervaly 10ms (xp rovnake ako v
robote) :-)

j.