eInkoust

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Listopad 4 20:57:58 CET 2010

Mne na tom bere:
-je to malicke a lehoucke. Mensi nez netbooky
-za cely den mam plnou pr*el koukani do sviticiho monitoru (a to mam
jas stazeny na minimum). Je prijemne cist a nebyt pri tom oslnovan:)
(neboli - kdyz jsem zkousel delsi dobu cist na notesu, nebylo mi to
vubec mile na oci, tady ten problem nemam)

Dalsi veci, ktere mne berou o maly chlup min, ale jsou mile:
-nestaram se o vydrz baterie. Cesta do ciny == hodne casu v letadle a
na letisti a v transferech a ... Hledani zasuvky na letisti byva
otrava, v letadle nemozne (teda v tride, kterou letam).
-zapnuti za 7 sec je sice hezke, ale nabeh nez stihnu otevrit obal
prece jen vyhrava

Ma to zajiste i sve nevyhody, to netajim. Ale ten display je (pro mne)
natolik prijemny, ze uz bych se ji nevzdal. Ale na cteni beletrie - na
technickou literaturu se mi moc neosvedcil.

PS: pouzivam Sony PRS 505
Marek