Elaborat pro deti - kmitoctove spektrum - kritizujte

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Listopad 4 16:52:53 CET 2010

vidis to je presne ono... vec urcite zaujimava a stoji za
vysvetlenie/demonstraciu, ale ako preboha suvisi fakt ze zariadenia
vyzaruju s povodnym zamerom "pro děti z kroužku jsem vytvořil takový
menší elaborát snažící se o smysluplný popis radiového spektra od
dlouhých vln až po tvrdé gama"??